woensdag 25 januari 2012

Oral B


Er wordt best snel vanuit gegaan dat een vrouw hem in d’r mond neemt. Maar het valt mij op dat mannen minder snel beffen. Laatst hoorde ik een paar mannen zeggen dat ze een vrouw pas beffen, als ze haar beter kennen. Ze moeten eerst weten wat er bij haar beneden allemaal langs is geweest, voordat ze met hun tong daarheen gaan. Als je nog nooit seks hebt gehad met een man en hij zegt dat hij je wel graag zou willen beffen, is dat dan een compliment?
Ik ken vrouwen die principieel niet gebeft willen worden. Enigszins kan ik me daar iets bij voorstellen. Mannen kunnen naar beneden kijken en zien hoe hun geslachtsdeel erbij hangt. Wij vrouwen hebben dat nu eenmaal niet en dit kan nog weleens onzekerheid opleveren. Ik ken geen vriendinnen die met een spiegel naar hun eigen vagina gaan kijken en daarna met elkaar gaan vergelijken. Dus ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt, als een man naar beneden gaat. Je weet niet hoe je er daar uit ziet, hoe je smaakt en hoe je ruikt. Die laatste twee factoren weten mannen ook niet en zij lijken hier toch minder moeite mee te hebben. Ik wil alle vrouwen met een beffobie best helpen en raad daarom iedereen aan om het boek van James Worthy  te lezen. Nadat je over beffen gelezen hebt en hebt gelezen dat een man hier ook ontzettend van kan genieten, is het minder erg. Je moet sowieso niet naar beneden kijken en ja afvragen wat je eigenlijk aan het doen bent, want dan gaat het mis. Sowieso moet je bij seks niet nadenken, want dat bederft de pret. Wil je toch weten of jouw schatkistje ‘normaal’ is? Hier heb je genoeg soorten en maten. Kun je zelf even kijken welk nummertje je bent ;)


Natuurlijk zijn er ook mannen die niet beffen. In het kader van mijn eerdere vergelijking met middeleeuwse ruilhandel zou dit er heel anders uitzien. Niet beffen is niet pijpen en vice versa. Misschien is orale seks wel een soort machtsspelletje en diegene die bezig is, is de baas. Maar wie heeft dan de macht bij standje 69?
Gelukkig is de kans dat je een SOA oploopt met onveilige, orale seks maar 0,3%. Een weetje dat ik laatst even heb gecheckt bij de GGD. Ik ken niemand die pijpt met een condoom, maar gedoe met beflapjes komt iets meer voor.
Zoals Lange Frans ooit rapte: zuig pik met twee handen, veel spuug en geen tanden. Als we het doen, dan doen we het goed. Een vriendin van mij had laatst een blaar aan de binnenkant van haar mond en ik hoorde een collega die ooit zijn tong gekneusd had door te beffen. Stiekem vind ik dit erg leuk om te horen, want dit toont volledige toewijding. Wat zijn we toch fanatiek. Laatst las ik ergens dat het proeven van lichaamssappen je tanden witter maakt. Nu kan ik niet meer normaal mijn tanden poetsen met Oral B.

Omdat ik hoor dat ik veel op vrouwen gericht ben doe ik er speciaal voor alle mannen een leuke videoclip bij, geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten