donderdag 24 november 2011

Bier & Tieten lalalalalalaaaaaa

Je bent pas een echte student als je bier drinkt. Er zijn 1000-liter bier feesten,  biercantussen voor studenten en steeds meer studenten brouwen hun eigen bier. Op ieder feestje waar ik kom worden de gele rakkers volop gezopen en iedereen lijkt er intens van te genieten. Toch blijf ik me afvragen of dat aan het eind van de avond ook nog zo is. Uit onderzoek is gebleken dat studenten meer one-night stands hebben dan dates. Dat wil zeggen dat er heel wat afgeneukt word in je studententijd.  Er bestaan zelfs liedjes over de combinatie tussen de dorstlesser bij uitstek en seks. Toch geef ik dan de voorkeur aan de variant Wijn&Piemels. Voor alle corpsballen zal dit als een ontzettende shock komen: van bier gaat je sperma smerig smaken. Ongeveer 70% van alle mannen vindt orale seks het ultieme genot. Wanneer een vrouw slikt, kan zijn geluk al helemaal niet meer op. Toch lijken onze zuipers niet goed te beseffen wat een vrouw allemaal doormaakt daar beneden. Mijn favoriete quote uit mijn favoriete serie luidt dan ook: ‘ They don’t call it a job for nothing.’  Het bittere goedje zorgt ervoor dat een vrouw niet graag naar beneden gaat. Natuurlijk zijn er altijd dingen die je kan doen om ervoor te zorgen dat je eigen kwakje een iets neutralere smaak krijgt, namelijk fruit! Vooral de ananas en de kiwi zijn heuse zoetmakers.
Het brouwsel heeft niet alleen effect op de mannen, ook de vrouwen produceren hier onaangename luchtjes door. Heren: als je haar eindelijk mee naar huis hebt gekregen en ze doet haar benen wijd, dan wil je ook niet dat haar kut ruikt naar natte hond. Vind je het toch geil om vrouwen een flesje in hun mond te zien stoppen? Hou het dan bij Jillz of biedt haar een rosé biertje aan. En voor alle vrouwen die dit lezen: als je man vindt dat het allemaal wel meevalt, zijn er genoeg trucjes om het hem zelf eens te laten proeven. Succes gegarandeerd! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten